woensdag, september 26 EN | BR

LaDonna Osborn
Het is geweldig om deel te zijn van het Lichaam van Christus, Zijn Kerk. Wij zijn een gemeenschap van geloof. Hierdoor hebben wij een boodschap van 1) Hoop, 2) Doel en Bestemming, en 3) Wonderen. Wij zijn een gemeenschap die het hart van God belichaamt. Dat goddelijke hart is groter dan welk probleem dan ook. God houdt van jou, zorgt voor jou en zal jou nooit verlaten. Hij is elke dag voor jou aan het werk, in elke situatie.

The Blessing Family Bookstore Days
Met o.a. een leeshoek, inpakstation, super deals en het nieuwe kerstassortiment. Op vrijdag om 18.30 uur is er een speciaal voorleesmoment voor alle kinderen. Daarnaast is er ook een groot aantal outlet boeken en producten te verkrijgen.

Gebed
In de ochtend is er gelegenheid voor persoonlijk, krachtig en vurig gebed. Op vrijdagochtend is het gebedsthema: ‘Overvloed, zegeningen en doorbraken nog voor het einde van dit jaar!’ Op zaterdagochtend bidden we voor ‘Meer Christus, meer kracht, meer gezondheid, meer wijsheid, meer van de Heilige Geest’.

Gratis boeken
Tijdens de Pinkstervuurdagen hebben wij duizenden boeken weggeven. Met tassen vol geloofsopbouwende lectuur ging iedereen naar huis. Deze Conferentie hebben wij weer een hele partij andere boeken klaarstaan… Helemaal gratis voor u!

50 jaar kantoor celebration
52 jaar geleden kocht evangelist Johan Maasbach, in geloof, de bioscoop ‘Capitol’, die werd omgedoopt in ‘Het Capitol Evangelie Centrum’. 50 jaar geleden kocht hij de grote modewinkel ‘Lynkamp’ tegenover het Capitol, die omgedoopt werd tot het hoofdkantoor van de Johan Maasbach Wereldzending. Ook bekend als ‘De Evangelie Fabriek’. De met neon omlijnde gebouwen bepalen het gezicht van deze in Nederland unieke zevensprong. Daarom staat het kruispunt bij velen bekend als ‘Het Kruispunt van Maasbach’.

De geloofspartners die in die tijd en door de jaren heen trouw geholpen hebben, kunnen zich niet ten volle beseffen hoeveel evangelie er van het kantoor is uitgegaan door middel van alle lectuur, radio en tv-programma’s, campagnes en andere manieren van evangelisatie. Je kunt de zaadjes in een appel tellen, maar niet de appels in een zaadje. We danken God en geven Hem en Hem alleen alle glorie. We zullen dat in het bijzonder doen tijdens deze Conferentie.

Delen.

Comments are closed.

X